Obsession Possesion

Måste ju visa mina fina små inköp ;)
En tavla jag köpte igår som har exakt de färger jag har i mitt nya sovrum.
Grönt, beige och guld. Jag är en sucker för buddhas och andra harmoniska
fina bilder så den blev perfekt. Ska bara få upp den.. Nån som vill hålla
åt mig?




Och sen dessa små härligheter! 124,50 my friends ;) Friis o Company
på 70% rea. Gissa var jag hittade dem?? TRUVIRVEL! i Sunne! haha!
Jag var som sagt på vår gård i värmland o chillade några dagar så fann jag
dem på stan ;) Tror inte att kvinnor där ute går i sånna klackar, som förklaring
varför de fanns kvar.

Lucky me :)





Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Häftig tavla :)

2008-08-19 @ 09:49:50
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0