But honestly

Wher'e are you off to with that head of yours? Is there somewhere you should be?

Fan var min skalle är har jag ingen aning om. Kryllar av tankar o planer. Det blev en halvnykter kväll på tegel igår. Ingen hit. Första gången jag varit totalt uttråkad på krogen. Jag fixar inte det där med att vara nykter på krogen. Jag har gjort det en gång innan och det var förbannat kul men fan man behöver ett rejält tagg för att pulla det off. Hade inget sånt igår. Ville mest mysa faktiskt :P Dessutom hade jag inte planerat för utekväll så jag hade inga klackar eller festfix. Satan. Såg ni idol eller? Fan jag låg och garvade så jag grät när hon modelltjejen som var så uberseriös och sa att hon fått skivkontrakt flera ggr innan men det bara runnit ut i sanden, tar allt på allvar, står i 5 minuter för att samla sig innan hon brister ut i nån jävla 80-talsplåga!!! JAG DOG! Gotta love att idol är tillbaka :)

Ska hoppa i duschen. Just letat efter en hopphäst att rida. Ser fan lovande ut :) Wish me luck. Iaf sen ska jag ned o boka tatueringstid och dra till täby igen för att shoppa lite med pojkarna. Tydligen ska jag få vara bossy och bestämma allt. Jag som numer jobbar i klädbutik får ju se det som ett utlopp av känslor som jag inte får ta ut på mina kunder. Weheey. Jag måste däremot hålla hårt i mina ansträngda sekiner. Har typ 3.000 jag ska leva på hela månaden!! Förstå mat, shopping,utekvällar och tattoo. Får fan ta tattoon på nästa lön, de går fan it annars.

Här är min drömbil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0